Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Administrator Pensiune Turistica - 2023

Administrator Pensiune Turistica - 2023

Cu obtinere certificat autorizat ANC

Iunie 2023

Preț:
1.700 lei
Durată:
4 luni

Cursul se adresează pasionaţilor de turism care işi doresc o carieră in domeniul administrării pensiunilor turistice.

Durata: 4 luni

Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursului este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

 

Planningul sesiunilor de teorie, respectiv practică, va fi stabilit împreună cu participanții la curs, în funcție de disponibilitatea lor și a formatorilor.

 

La acest curs inveti despre: activităţi specifice pensiunilor turistice, organizarea pensiunii turistice, promovarea, produsul turistic şi crearea imaginii pensiunii, organizarea sejururilor, preluarea și inregistrarea rezervărilor de la clienţi, etapele de cazare a turiştilor, aspecte economico-financiare ale activitaţii în pensiuni turistice.

Scopul cursului: Formarea unor profesionişti desăvârşiţi în domeniul turismului.

Grup tinta: Cursul se adresează tuturor persoanelor care își doresc să profeseze în domeniul turismului.

Obiectivele cursului:

  • Comunicare eficienta la locul de muncă şi în echipă multidiciplinară;
  • Contabilitatea în turism;
  • Norme de protecţia muncii;
  • Tehnici de vânzare;
  • Marketing turistic;
  • Potenţialul turistic al agenţiei;
  • Organizarea activităţii în cazul pensiunilor turistice;
  • Selectarea personalului;
  • Alimentaţia în cadrul pensiunilor turistice;
  • Particularităţi specifice pensiunilor turistice.

 

Din tematica cursului:

  • Comunicare Interpersonală și Lucrul in Echipa;
  • Infomatica;
  • Marketing;
  • Protecţia Muncii (Norme NPM și NPSI);
  • Contabilitate;
  • Tehnici specifice administratorului de pensiune turistică.

 

Beneficii:

  • Certificat de calificare împreună cu supliment descriptiv recunoscut de către Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) şi avizat de către ANT (Autoritatea Naţională în Turism) pentru ocupația de Administrator Pensiune Turistică, COD COR 5121.2.4;
  • O formare dinamică, practică și interactivă;
  • Formatori cu vastă experiență în turism.

 

Conditii de inscriere:

  • copie după cartea de identitate (buletin);
  • copie dupa certificatul de naştere in cazul in care numele parintilor nu este mentionat in cartea de identitate;
  • copie dupa certificatul de căsătorie - acolo unde este cazul;
  • copie după ultima diplomă de studii (minim diploma de Bacalaureat);
  • adeverință medicală de la medicul de familie din care să reiasă că potențialul cursant este apt din punct de vedere medical pentru profesia de administrator pensiune turistică (sănătos clinic și psihic, fără defecte fizice, de vorbire sau de auz) - in original;
  • cazier judiciar- in original;
  • fișa de înscriere completată;
  • taxa de participare achitată în cont J`Info Travel: RO06BTRLRONCRT00S6709102, deschis la Banca Transilvania.

Investiţie:

  • 1.700 lei ( platibil in 3 rate lunare consecutive)  pentru participarea la cursul de calificare, ce include atât partea teoretică, cât și practică;
  •   500 lei pentru examinarea finală şi eliberarea certificatului (se poate achita la examenul final);

 

Locatie J'Info Travel: 

Adresa: Str. Grigore Gafencu nr. 78-86, Vila E3,sector 1, Bucuresti.

Locatie J'Info Tours: 

Adresa: Str. Jules Michelet, nr. 1, sector 1, Bucuresti.

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

E: secretariat1@jinfotraining.ro

E: office@jinfotraining.ro

Program:

Pentru detalii şi înscriere cursuri:

10:00-18:00

Pentru eliberări certificate şi primire documente:

14:00 - 17:00

 

Expert Coordonator: Carmen Pavel

Carmen Pavel

Fondator și director general al agenției de turism J’Info Tours, Carmen Pavel are o experiență vasta în turism, un domeniu în care a început ca ghid colaborator extern pe relațiile Israel- Marea Britanie - SUA, în urmă cu 35 de ani. In anul 2009, Carmen Pavel a inființat Asociația de Promovare a Obiectivelor Turistice (APOT) si firma J’INFO TRAINING specializată pe consultantă și organizare cursuri. Trainer în cadrul J’Info Training, Carmen Pavel coordoneaza și livrează modulele de Agent de Turism, Ghid National Turism si Manager in Turism.

De-a lungul carierei sale, Carmen a antrenat peste 24 de generații de specialiști în turism și a primit nenumarate premii în industrie, cum ar fi Business Woman Award 2004, Personalitate Feminina 2010 (Enciclopedia Personalitatilor Feminine din Romania), Confidential Award 2013, etc.

Carmen Pavel este speaker la evenimente importante din domeniu. Printre numeroasele participari se numara si prezenta la E-Turism@Travel Distribution Atena 2010 si la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry 2013.

 

 

Aurel Pavel

Director General al J`Info Tours, membru Rotary Club Internațional și Managing Partner al HRG România, Aurel Pavel are o vastă experiență antreprenorială.

De-a lungul carierei sale, a primit distincții precum Cel mai Dinamic Manager în Turism (Business Travel Revue, Londra) sau Cel mai Creativ Manager (BBW Travel & Hospitality Awards).

Aurel este formator autorizat și susține în cadrul J`Info Training cursuri având ca teme principale management, tehnici specifice al specialiștilor în turism, management în perioada de recesiune și vânzări.

Participanții îl apreciază mai ales pentru cursurile bogate în informații utile și pentru exemplele relevante din experiența personală.

 

Dragoş Pavel

Executive Manager, J’INFO Tours, Dragoș Pavel are o experiență de peste 15 ani în turism. De-a lungul carierei sale, Dragoș a obținut importante certificări în domeniu, atât în țară cât și în străinătate - certificatul de Agent de Turism, Ghid recunoscut de Ministerul Turismului și Institutul Național de Formare și Management pentru Turism, atestatul IATA - UFTAA obținut la Geneva, curs Management General în Turism și Transport Aerian – Institutul Roman de Management.

Coordonator al departamentului de ticketing din cadrul companiei J’Info Tours, Dragoș este formator autorizat din anul 2010 și susține  în cadrul J’Info Training sesiunile de trainining pe teme de ticketing, specializările agentului de turism și management în activitatea de turism.

Este recunoscut pentru ponturile date cursanților din experiența personală şi apreciat pentru cursurile interactive pe care le desfasoară.


 

 

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: