Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Director de hotel- 2023

Director de hotel- 2023

Cu obţinere certificat autorizat ANC

Iunie 2023

Preț:
2.850 lei
Durată:
6 luni

Director de hotel (cod COR 141105)

Recomandăm acest curs persoanelor care au deja experiență în activitatea turistică și care doresc să evolueze profesional într-unul din cele mai competitive domenii, în vederea obţinerii brevetului în turism ca director de hotel.

  • Perioada  de inscriere Iunie 2023 -Decembrie 2023
  • Durata: 6 luni
La acest curs înveți despre: elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare, managementul în turism, managementul proiectelor, managementul agenţiei, managementul resurselor umane, marketing, asigurarea calității, inovație, creativitate, organizarea și planificarea activităților, delegare. 

Obiectivele cursului:

 

La final cursanții vor fi capabili să:
 

  • planifice activitățile unităţii hoteliere;
  • conducă procesele specifice derulării activităţii hoteliere;
  • conducă compartimentele operaționale și funcționale hoteliere;
  • fundamenteze și să implementeze programele de marketing;
  • coordoneze activitățile realizate prin furnizori și parteneri;
  • gestioneze patrimoniul și resursele financiare; 
  • adapteze strategiile organizației la cerințele pieței prin promovarea inovației și a schimbării în organizație;
  • elaborarea strategiilor de dezvoltare ale unităţii turistice.

 

Din tematica cursului:

  • Managementul turismului;
  • Managementul hotelier;
  • Managementul financiar si tehnici financiar-contabile;
  • Marketing turistic;
  • Norme SSM în turism;
  • Relaţii in afaceri;
  • Negocierea în afaceri;
  • Comunicarea în afaceri;
  • Leadership;
  • Managementul proiectelor în turism;
  • Managementul conflictelor şi al stresului;

 

* Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursurilor este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

* Planningul sesiunilor de teorie, respectiv practică, va fi stabilit împreună cu participanții la curs, în funcție de disponibilitatea lor și a formatorilor.

Doreşti o carieră turism? Alege Pachetul 3000 II , cu doar 3.850 lei (platibile in 3 rate lunare consecutive) urmezi 2 cursuri şi obţii 2 certificari, agent de turism şi director de hotel.

Expert Coordonator: Carmen Pavel


Carmen Pavel

Fondator și director general al agenției de turism J’Info Tours, Carmen Pavel are o experiență vasta în turism, un domeniu în care a început ca ghid colaborator extern pe relațiile Israel- Marea Britanie - SUA, în urmă cu 35 de ani. In anul 2009, Carmen Pavel a inființat Asociația de Promovare a Obiectivelor Turistice (APOT) si firma J’INFO TRAINING specializată pe consultantă și organizare cursuri. Trainer în cadrul J’Info Training, Carmen Pavel coordoneaza și livrează modulele de Agent de Turism, Ghid National Turism si Manager in Turism.

De-a lungul carierei sale, Carmen a antrenat peste 24 de generații de specialiști în turism și a primit nenumarate premii în industrie, cum ar fi Business Woman Award 2004, Personalitate Feminina 2010 (Enciclopedia Personalitatilor Feminine din Romania), Confidential Award 2013, etc.

Carmen Pavel este speaker la evenimente importante din domeniu. Printre numeroasele participari se numara si prezenta la E-Turism@Travel Distribution Atena 2010 si la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry 2013.

 

Aurel Pavel

Director General al J`Info Tours, membru Rotary Club Internațional și Managing Partner al HRG România, Aurel Pavel are o vastă experiență antreprenorială.

De-a lungul carierei sale, a primit distincții precum Cel mai Dinamic Manager în Turism (Business Travel Revue, Londra) sau Cel mai Creativ Manager (BBW Travel & Hospitality Awards).

Aurel este formator autorizat și susține în cadrul J`Info Training cursuri având ca teme principale management, tehnici specifice al specialiștilor în turism, management în perioada de recesiune și vânzări.

Participanții îl apreciază mai ales pentru cursurile bogate în informații utile și pentru exemplele relevante din experiența personală.

 

Dragoș Pavel

Executive Manager, J’INFO Tours, Dragoș Pavel are o experiență de peste 15 ani în turism. De-a lungul carierei sale, Dragoș a obținut importante certificări în domeniu, atât în țară cât și în străinătate - certificatul de Agent de Turism, Ghid recunoscut de Ministerul Turismului și Institutul Național de Formare și Management pentru Turism, atestatul IATA - UFTAA obținut la Geneva, curs Management General în Turism și Transport Aerian – Institutul Roman de Management.

Coordonator al departamentului de ticketing din cadrul companiei J’Info Tours, Dragoș este formator autorizat din anul 2010 și susține  în cadrul J’Info Training sesiunile de trainining pe teme de ticketing, specializările agentului de turism și management în activitatea de turism.

Este recunoscut pentru ponturile date cursanților din experiența personală şi apreciat pentru cursurile interactive pe care le desfasoară.


Locație:

  • Sediul J`Info Travel (J'Info Training):

Adresa: Str. Grigore Gafencu nr. 78-86, Vila E3, Sector 1, București

 

  • Sediul tour operatorului J`Info Tours:

 

Adresa: Str. Jules Michelet, nr. 1, Sector 1, București

Investiție:

  • 2.850 lei pentru participarea la cursul de perfectionare, ce include atât partea teoretică, cât și practică.
  •   500 lei pentru examinarea finală şi eliberarea certificatului (se poate achita la examenul final);
  •   500 lei pentruexaminare competenţe lingvstice în limbi străine şi eliberarea unei diplome la finalul cursului, în care sunt specificate competenţele dobandite (opţional);
  • Cursul se poate achita în maxim 3 rate lunare;

Beneficii:

  • certificat de absolvire împreună cu supliment descriptiv recunoscut de către Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) şi avizat de către Ministerul Turismului, cod COR 141105.
  • o formare dinamică, practică și interactivă
  • formatori cu vastă experiență în turism

Condiții de înscriere:

  • copie după cartea de identitate (buletin);
  • copie dupa certificatul de naştere in cazul in care numele parintilor nu este mentionat in cartea de identitate;
  • copie dupa certificatul de căsătorie - acolo unde este cazul;
  • copie după ultima diplomă de studii (minim diploma de bacalaureat);
  • copie după un certificat ce calificare obţinut în urma absolvirii unui curs în turism;
  • certificat care să ateste cunoașterea unei limbi de circulație internațională (în cazul în care nu dețineți acest certificat, puteți opta pentru testarea limbii străine la J`Info Training);
  • adeverință medicală de la medicul de familie din care să reiasă că potențialul cursant este apt din punct de vedere medical pentru profesia de director de agenţie (sănătos clinic și psihic, fără defecte fizice, de vorbire sau de auz) - in original;
  • cazier judiciar - in original;
  • fișa de înscriere completată;
  • taxa de participare achitată în cont J`Info Travel: RO06BTRLRONCRT00S6709102, deschis la Banca Transilvania.

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

E: secretariat1@jinfotraining.ro

E: office@jinfotraining.ro

Program:

Pentru detalii şi înscriere cursuri:

10:00 - 18:00

Pentru eliberări certificate şi primire documente:

14:00 - 17:00

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: