Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Managementul Reclamațiilor în Turism

Managementul Reclamațiilor în Turism

Un client mulțumit cu siguranță va recomanda serviciile companiei tale și altor potențiali clienți, în timp ce un client nemulțumit poate influența sute sau chiar mii de persoane și le poate convinge să aleagă un alt furnizor.

14-15 Iulie 2015

Preț:
450 lei; Pentru cursanţi Jinfo Training preţul este de 100 lei
Durată:
8 ore (2 sesiuni)

Un client mulțumit cu siguranță va recomanda serviciile companiei tale și altor potențiali clienți, în timp ce un client nemulțumit poate influența sute sau chiar mii de persoane și le poate convinge să aleagă un alt furnizor.

Un management eficient al reclamațiilor imbunatăteşte relațiile cu clienții, iar rezultatul se concretizează în a economisi bani și a nu mai repeta aceleaşi greșeli.

Învață cum să răspunzi unei reclamații în scris, la telefon sau față în față și cum să iți păstrezi o atitudine profesională. Participă la un curs care îți va arăta cum să te comporți cu clienții dificili în domeniul turismului.

La acest curs înveți despre: ascultarea activă, nevoile clientului, comportamentul consumatorului, cum să oferi soluții de tip win-win, cum să răspunzi unei reclamații.

 

Expert Coordonator:

Carmen Pavel

Fondator și director general al agenției de turism J’Info Tours, Carmen Pavel are o experiență vasta în turism, un domeniu în care a început ca ghid colaborator extern pe relațiile Israel- Marea Britanie - SUA, în urmă cu 35 de ani. In anul 2009, Carmen Pavel a inființat Asociația de Promovare a Obiectivelor Turistice (APOT) si firma J’INFO TRAINING specializată pe consultantă și organizare cursuri. Trainer în cadrul J’Info Training, Carmen Pavel coordoneaza și livrează modulele de Agent de Turism, Ghid National Turism si Manager in Turism.

De-a lungul carierei sale, Carmen a antrenat peste 24 de generații de specialiști în turism și a primit nenumarate premii în industrie, cum ar fi Business Woman Award 2004, Personalitate Feminina 2010 (Enciclopedia Personalitatilor Feminine din Romania), Confidential Award 2013, etc.

Carmen Pavel este speaker la evenimente importante din domeniu. Printre numeroasele participari se numara si prezenta la E-Turism@Travel Distribution Atena 2010 si la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry 2013.

 

Beneficii:

  • o sesiune energică, relevantă și proaspătă
  • Diplomă de participare 
  • coordonarea unui trainer autorizat cu experiență în învățarea experiențială
  • suport de curs detaliat și fișe de lucru
  • consultanță după terminarea formării
  • spațiu ultracentral (Piața Romană) și dotat modern pentru cursuri
  • pauze de cafea

 

Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursurilor este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

Locație:

  • Sediul J`Info Training, Str. Dionisie Lupu, nr. 58, Sector 1, București
  • Sediul tour operatorului J`Info Tours, Str. Jules Michelet, nr. 1, Sector 1, București

Investiție:

  • 450 lei
  • Cursanţii Jinfo Training şi membrii APOT beneficiază de o reducere de 78%

Reduceri:

  • 25% pentru studenți
  • 20% pentru grupurile de minimum 3 persoane
  • 78% pentru membrii APOT
  • 20% pentru înscriere timpurie ( 30 zile inaintea cursului)
  • 78% foşti cursanţi

Reducerile nu se cumulează, acordându-se o singură reducere la alegere.

 

Condiții de înscriere:

Copie după buletin, fișa de înscriere completată și taxa de participare achitată în cont J`Info Training: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK.

 

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

E: secretariat@jinfotraining.ro; office@jinfotraining.ro

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: