Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Pachet II

Pachet II

Pachetul contine 2 calificari in turism: Admnistrator Pensiune Turistică şi Director de Hotel

Septembrie 2018

Preț:
2800 lei
Durată:
10 luni

Cu Pachetul II ai Perfecţionare în Turism 2 in 1

 

Pachetul este format din 2 cursuri in urma carora se obtin 3 certificari in domeniul turismului: admnistrator pensiune turistică şi ulterior director de hotel.

 

Cursurile sunt: Admnistrator pensiune turistică (curs de calificare) si Director de Hotel (curs de perfecţionare).

J’Info Training organizeaza cursuri speciale pentru domeniul hotelier cu eliberarea de Certificate de calificare / perfecţionare autorizate recunoscute de Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) şi avizate de către Ministerul Turismului  pentru ocupația de Administrator pensiune turistică, cod Nomenclator 5121.2.4, şi pentru ocupaţia de Director de Hotel, cod COR 141105.

Investiție Pachet I "Perfecţionare în turism":

  • 2800 lei pentru participarea la cursul de calificare şi cursul de perfecţionare, ce include atât partea teoretică, cât și practică;
  •  220 lei pentru examinarea finală şi eliberarea certificatului (se poate achita la examenul final) pentru fiecare curs;
  •  250 lei pentru verificarea nivelului de cunoștințe de limbi străine și emiterea unei diplome la finalul cursului, în care sunt specificate competențele de limbă străină dobândite(opțional).
  • se poate achita în maxim 3 rate lunare.

Pachetul include deja o reducere care nu se cumulează cu altele, acordându-se o singură reducere.

Cursurile pot fi urmate si separat pentru care se achita taxa de participare standard de 1200 lei, respectiv 2300 lei, cu posibilitatea aplicarii reducerilor la care sunteti eligibil.

 

Pentru a putea fi Director de Hotel, legislaţia în vigoare prevede obligativitatea unui curs de calificare absolvit în domeniul turismului (cerinta obligatorie conform Ministerul Turismului).

Durata - 10 luni repartizate astfel: 2 luni în sala de curs și 2 luni practică, studiu individual - pentru Admnistrator pensiune turistică şi  3 luni în sala de curs și 3 luni practică, studiu individual - pentru Director de Hotel.

Detalii cu privire la cursul de calificare gasiţi în Admnistrator pensiune turistică, si cu privire la cursul de perfectionare gasiţi în Director de Hotel.

Locație:

  • Sediul J`Info Travel, Str. Dionisie Lupu, nr. 58, Sector 1, București
  • Sediul tour operatorului J`Info Tours, Str. Jules Michelet, nr. 1, Sector 1, București

Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursului este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

Planningul sesiunilor de teorie, respectiv practică, va fi stabilit împreună cu participanții la curs, în funcție de disponibilitatea lor și a formatorilor.

Beneficii:

  • certificat de calificare împreună cu supliment descriptiv recunoscut de către Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) şi avizat de catre Ministerul Turismului pentru ocupația de Administrator pensiune turistică, cod Nomenclator 5121.2.4, şi pentru ocupaţia Director de hotel, cod COR 141105.
  • supliment EUROPASS emis în limbile engleză şi franceză în care sunt descrise competențele dobândite
  • o formare dinamică, practică și interactivă
  • formatori cu vastă experiență în turism
  • posibilitatea de a fi angajat în cadrul tour operatorului cu 20 ani de performanță pe piață, J`Info Tours

Condiții de înscriere:

  • copie după cartea de identitate (buletin);
  • copie dupa certificatul de naştere in cazul in care numele parintilor nu este mentionat in cartea de identitate;
  • copie dupa certificatul de căsătorie - acolo unde este cazul;
  • copie după ultima diplomă de studii (minim diploma de Bacalaureat);
  • certificat care să ateste cunoașterea unei limbi de circulație internațională (în cazul în care nu dețineți acest certificat, puteți opta pentru testarea limbii străine la J`Info Travel);
  • adeverință medicală de la medicul de familie din care să reiasă că potențialul cursant este apt din punct de vedere medical pentru profesia de ghid de turism (sănătos clinic și psihic, fără defecte fizice, de vorbire sau de auz) - in original;
  • cazier judiciar - in original;
  • fișa de înscriere completată;
  • taxa de participare achitată în cont J`Info Travel: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK sau cash/card la sediul nostru de pe Str. Dionisie Lupu, Nr. 58, Et. 3, Sector 1.

 

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

E: office@jinfotraining.ro

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: