Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Agent de Turism - Ghid - OFERTA SPECIALA Ianuarie 2022

Agent de Turism - Ghid - OFERTA SPECIALA Ianuarie 2022

Reducere 18% - Cu obtinere certificat autorizat ANC

Ianuarie 2022

Preț:
Preț integral: 1.800 lei; Preț REDUS: 1.476 lei
Durată:
6 luni

J’Info Training organizeaza cursuri de formare profesionala cu eliberarea de Certificat de calificare autorizat, recunoscut de Ministerul EducatieiMinisterul Muncii, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) și avizat de către ANT (Autoritatea Națională în Turism) pentru ocupația de Agent de Turism-Ghid, cod COR 5113.3.1.


Preț integral: 1.800 lei; Preț REDUS: 1.476 lei

La acest curs înveți despre: piața turistică, rezervări, ticketing, tehnici de vânzare, abilități de prezentare, tehnici specifice pentru activitățile de agent și ghid, comunicare în limbi străine, conceperea pachetelor turistice, prezentarea destinațiilor și a obiectivelor turisitice.
Turismul este un domeniu fascinant atât pentru cei care descoperă tainele unor noi destinații, cât și pentru cei care lucrează în acest domeniu. Dacă aveți spirit aventurier și vă doriți să lucrați într-un domeniu provocator, vă oferim acum șansa de a vă pregăti pentru ocupația Agent de Turism-Ghid urmând acest curs de calificare.
Scopul cursului este dezvoltarea competențelor de agent turism-ghid.
Grup ?int?: Cursul se adresează tuturor persoanelor cărora le plac călătoriile în întreaga lume și care își doresc să profeseze în domeniul turismului.
Obiectivele cursului:
La finalul sesiunii absolvenții vor fi capabili să:
  • promoveze și să prezinte destinații turistice
  • organizeze și să însoțească grupuri de turiști în diverse locații
  • efectueze operațiunile contabile necesare vânzării pachetelor turistice
  • lucreze în cadrul unei agenții de turism în calitate de agent de turism sau ghid
  • promoveze și să vândă pachete turistice
Din tematica cursului:
  • Prospectarea pieței turistice
  • Conceperea și promovarea pachetelor turistice
  • Rezervarea și ticketingul
  • Relația dintre agentul de turism și ghidul de turism
  • Tehnici eficiente de negociere în afaceri
  • Realizarea bazelor de date în activitatea de turism
  • Comunicare în limba engleză

Durata: 6 luni
Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursului este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.
Planningul sesiunilor de teorie, respectiv practică, va fi stabilit împreună cu participanții la curs, în funcție de disponibilitatea lor și a formatorilor.
Locație:
  • Sediul J'Info Travel SRL (J`Info Training):
Adresa 1: Str. Grigore Gafencu nr. 78-86, Vila E3, Sector 1, Bucure?ti
Adresa 2: Str. Dionisie Lupu, nr. 58, Sector 1, Bucure?ti
  • Sediul touroperatorului J`Info Tours, Str. Jules Michelet, nr. 1, Sector 1, București
Investiție:
  • 1.800 lei sau 1.476 lei ( redus 18%) pentru participarea la cursul de calificare, ce include atât partea teoretică cât și practică;
  •   300 lei pentru examinarea finală și eliberarea certificatului (se poate achita la examenul final)
  •   300 lei pentru examinare competențe lingvstice în limbi străine și eliberarea unei diplome la finalul cursului, în  care sunt specificate competențele dobandite (opțional);
  • 150 lei taxa suplimentara pentru REPROGRAMARE examen final ( in situatia in care cursantul nu participa in prima sesiune) - se adauga la suma initiala de 300 lei a taxei de examinare finala.
  •     75 lei pentru emitere adeverinte cu cerinte speciale (altele decat adeverinta standard pe care o punem la dispozitia cursantului); emitere dubluri adeverinte cursuri; emitere alte dubluri documente;
  •  250 lei pentru emitere dublura certificat ANC (in cazul pierderii si dupa anuntul declararii in Monitorul Oficial).

Beneficii:
  • certificat de calificare împreuna cu supliment descriptiv recunoscut de către Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) ?și avizat de către ANT (Autoritatea Națională în Turism) pentru ocupația de Agent de Turism-Ghid, cod Nomenclator 5113.3.1
  • o formare dinamică, practică și interactivă
  • formatori cu vastă experiență în turism
  • posibilitatea de a fi angajat în cadrul tour operatorului cu 20 ani de performanță pe piață, J`Info Tours
Condiții de înscriere:
  • copie dupa cartea de identitate (buletin);
  • copie dupa certificatul de na?tere;
  • copie dupa certificatul de c?s?torie - acolo unde este cazul;
  • copie dup? ultima diplom? de studii (minim diploma de Bacalaureat);
  • adeverin?? medical? de la medicul de familie din care s? reias? c? poten?ialul cursant este apt din punct de vedere medical pentru profesia de ghid de turism (s?n?tos clinic ?i psihic, f?r? defecte fizice, de vorbire sau de auz)  -  in original;
  • cazier judiciar - in original;
  • copie dup? diplom?/certificat competen?e lingvstice;
  • fi?a de înscriere completat?;
  • taxa de participare achitat? în cont J`Info Travel: RO06BTRLRONCRT00S6709102, deschis la Banca Transilvania sau cash/card la sediul nostru de pe Str. Dionisie Lupu, Nr. 58, Et. 3, Sector 1.

 

Dac? dore?ti s? i?i faci o carier? in acest domeniu, alege Pachetul 2000, cu doar 2000 lei urmezi 2 cursuri ?i ob?ii 3 certificari, agent de turism, ghid local ?i ghid na?ional. Mai multe detalii aici.



Expert Coordonator: Carmen Pavel

Carmen Pavel

Fondator ?i director general al agen?iei de turism J’Info Tours, Carmen Pavel are o experien?? vasta în turism, un domeniu în care a început ca ghid colaborator extern pe rela?iile Israel- Marea Britanie - SUA, în urm? cu 35 de ani. In anul 2009, Carmen Pavel a infiin?at Asocia?ia de Promovare a Obiectivelor Turistice (APOT) si firma J’INFO TRAINING specializat? pe consultant? ?i organizare cursuri. Trainer în cadrul J’Info Training, Carmen Pavel coordoneaza ?i livreaz? modulele de Agent de Turism, Ghid National Turism si Manager in Turism.

De-a lungul carierei sale, Carmen a antrenat peste 24 de genera?ii de speciali?ti în turism ?i a primit nenumarate premii în industrie, cum ar fi Business Woman Award 2004, Personalitate Feminina 2010 (Enciclopedia Personalitatilor Feminine din Romania), Confidential Award 2013, etc.

Carmen Pavel este speaker la evenimente importante din domeniu. Printre numeroasele participari se numara si prezenta la E-Turism@Travel Distribution Atena 2010 si la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry 2013.

 

Aurel Pavel 

Director General al J`Info Tours, membru Rotary Club Interna?ional ?i Managing Partner al HRG România, Aurel Pavel are o vast? experien?? antreprenorial?.

De-a lungul carierei sale, a primit distinc?ii precum Cel mai Dinamic Manager în Turism (Business Travel Revue, Londra) sau Cel mai Creativ Manager (BBW Travel & Hospitality Awards).

Aurel este formator autorizat ?i sus?ine în cadrul J`Info Training cursuri având ca teme principale management, tehnici specifice al speciali?tilor în turism, management în perioada de recesiune ?i vânz?ri.

 

 

 

Drago? Pavel

Executive Manager, J’INFO Tours, Drago? Pavel are o experien?? de peste 15 ani în turism. De-a lungul carierei sale, Drago? a ob?inut importante certific?ri în domeniu, atât în ?ar? cât ?i în str?in?tate - certificatul de Agent de Turism, Ghid recunoscut de Ministerul Turismului ?i Institutul Na?ional de Formare ?i Management pentru Turism, atestatul IATA - UFTAA ob?inut la Geneva, curs Management General în Turism ?i Transport Aerian – Institutul Roman de Management.

Coordonator al departamentului de ticketing din cadrul companiei J’Info Tours, Drago? este formator autorizat din anul 2010 ?i sus?ine  în cadrul J’Info Training sesiunile de trainining pe teme de ticketing, specializ?rile agentului de turism ?i management în activitatea de turism.

Este recunoscut pentru ponturile date cursan?ilor din experien?a personal? ?i apreciat pentru cursurile interactive pe care le desfasoar?.

 

 

Gabriela Samoila

Cu o experien?? de peste 10 ani în consultan?? de management în marketing ?i distribu?ie pentru servicii B2C, retail în s?n?tate, îngrijire personal? ?i frumuse?e, Gabriela Samoila se numar? printre actorii principali ai acestei ni?e, din Romania.

De-a lungul timpului, Gabriela a ocupat func?ii de conducere în cadrul unor companii din mediul economic romanesc, precum: Eureko Insurance, Gothaer Insurance sau Zepter. În prezent, ocupa func?ia de project manager in cadrul Yves Rocher Romania, una dintre cele mai mari companii produc?toare de cosmetice din Fran?a. Func?ia sa presupune nu doar studii de pia??, consultan?? ?i coordonare, ci ?i campanii de promovare ?i PR.

Cu o carier? de succes la activ, în plina ascensiune, Gabriela este o femeie care a reu?it s? integreze viziunea sa în fiecare func?ie pe care a avut-o.

Pasionat? de calatorii, a urmat ?i cursurile autorizate de Agent de turism-ghid, Ghid na?ional touroperator ?i Manager in activitatea de turism, organizate ?i livrate de catre compania noastra.

În cadrul Jinfo Training, ca formator autorizat, Gabriela Samoila livreaza module in urm?toarele cursuri: Agent de turism-ghid, Ghid national touroperator, Manager in activitatea de turism.

 

Florin Albu

 

Licen?iat în turism ?i comunicare, Florin are o experien?? de peste 10 ani în domeniul turismului. A activat ca agent de turism ?i ghid , a gestionat organizarea de evenimente , a fost manager de clien?i în cadrul  Grupului Realitatea. Are experien?? în vânz?ri ?i marketing în cadrul firmei care de?ine drepturi exclusive pentru documentarele Discovery Channel ?i Animal Planet. Din 2012 este ?i realizator TV al Televiziunii Na?ionale de Turism, Travel Mix.

Formator autorizat, sus?ine cursuri în cadrul  J’Info Training cu specific in turism: marketing turistic, geografie, tehnici  specifice agentului de turism ?i ghidului national.

Participan?ii îl apreciaz? mai ales pentru cursurile bogate în informa?ii utile ?i pentru exemplele relevante din experien?a personal?.

 

 

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

secretariat1@jinfotraining.ro

office@jinfotraining.ro

Program:

Pentru detalii ?i înscriere cursuri:

14:00 - 17:00

Pentru eliber?ri certificate ?i primire documente:

14:00 - 17:00

 

  • 75 lei pentru emitere adeverinte cu cerinte speciale (altele decat adeverinta standard pe care o punem la dispozitia cursantului); emitere dubluri adeverinte cursuri; emitere alte dubluri documente;
  • 250 pentru emitere dublura certificat ANC (in cazul pierderii si dupa anuntul declararii in Monitorul Oficial).

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: