Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Tehnici Eficiente de Telesales

Tehnici Eficiente de Telesales

Preț:
800 lei (include suportul de curs ?i pauzele de cafea)
Durată:
4 zile (16:00-20:00)

Vino la workshop-ul nostru. Te va indroduce în tainele abordarii telefonice de succes prin cel mai complex proces de training. Vei depasi bariele prin tehnici speciale ?i personalizate pentru clienti. Pornind de la sintagma: “Cunoaste-te pe tine însuti” te invit s? înveti cum s? descoperi inventivitatea din tine, cum s? te repozitionezi prin psihologia gândirii pozitive ?i cum s? cresti pe aripile cunoa?terii.

Adriana Nica

Adriana Nica este formator autorizat si are o experien?? de peste  16 ani în vânz?ri de servicii ?i consultan?? de vanz?ri ?i marketing, administrând importante portofolii de clien?i corporate cu cifre de afaceri cuprinse între 1 ?i 14 mil euro.  Ariile de expertiz? ale Adrianei vizeaz? crearea de lead-uri, de vânzare prin telefon ?i vânzare direct?, precum ?i abilit??i de negociere ale vânz?rii ?i de dimensionare a valorii contractelor din momentul ofertei ini?iale  pân? la achizi?ia final?.

Cariera Adrianei în telesales este de peste 10 ani, ?i a început odat? cu primul departament de telemarketing înfiin?at în România ?i implementat de c?tre o companie cu un background de peste 25 ani în telesales.

De-a lungul carierei sale, Adriana a vândut servicii în valoare total? de peste 1 milion de euro ?i a gestionat un numar de peste 1 000 clien?i.  

Experien?a Adrianei se leag? de vânz?ri de servicii ?i spa?iu media pentru companii precum Pagini Aurii, Splendid Media, Sanoma Hearst, Convergent Media, McCann-Erickson sau Class IT Outsourcing.

Licen?iant? în Marketing, Adriana este absolvent? a Academiei de Studii Economice cu o tez? despre elaborarea unui Program de Marketing privind Lansarea la o expozi?ie interna?ional? a unui grup de mobilier românesc.

Cui se adreseaz?:                                                                

·         Agentilor telesales    

·         Agentilor telemarketing

·         Operatorilor call-center

·         Customer care

·         Antreprenorilor

 

Departamente:

·         Vanzari

·         Relatii cu clientii       

·         Suport tehnic

·         Programari

·         Recuperari debite

Industrii:

·         Call center

·         Telecom

·         IT & C

·         FMCG

·         Banking

·         Farma,

·         Transporturi, etc

Obiectivele cursului:

La sfâr?itul sesiunii de formare participan?ii vor fi capabili s?:

  • Utilizeze tehnici de negociere si vanzare prin telefon
  • Stapaneasca modalitati de comunicare
  • Isi organizeze activitatea de telesales
  • Promoveze cu succes produsele si serviciile companiei
  • Isi urmareasca managementul atingerii obiectivelor
  • Construiasca relatiile comerciale
  • Aplice psihologia gandirii orientate spre rezultate pozitive

Tematica cursului:

  • Tehnici de abordare, de negociere si vanzare telefonic?
  • Psihologia gandirii positive si formarea unei atitudini proactive
  • Construirea si intretinerea relatiilor cu clientii / prospectii
  • Dezvoltarea abilitatilor profesionale
  • Feedback si evaluare

Reduceri:

  • 25% pentru studen?i
  • 20% pentru grupurile de minimum 3 persoane
  • 20% pentru membrii APOT
  • 20% pentru inscriere timpurie ( 30 zile inaintea cursului)
  • 15% fosti cursanti J`Info Training

Reducerile nu se cumuleaz?, acordându-se o singur? reducere la alegere.

Beneficii:

  • formare interactiv?, intr-o formula inovativa pe piata romaneasca, cu aplicabilitate imediata in practica
  • diplom? de participare ?i supliment descriptiv al compen?elor dobândite în urma cursului, documente ce pot fi utile la angajare
  • Supliment EUROPASS emis în limbile francez?, englez? ?i român?
  • coordonarea unui trainer cu vasta experien?? tehnici de vanzare si telesales
  • suport de curs detaliat ?i fi?e de lucru (anexe)
  • locatie ultracentrala (Pia?a Roman?) cu dotari moderne pentru curs

 

Cursurile se desf??oar? în sistem open, iar perioada anun?at? pentru desf??urarea cursurilor este orientativ?, data exact? urmând s? fie anun?at? cu aproximativ 7 zile înainte.

Investi?ia include: suportul de curs, livrarea cursului de c?tre trainer si pauzele de cafea.

Condi?ii de înscriere:Copie dup? buletin, copie dup? ultima diplom? de studii, fi?a de înscriere completat? ?i taxa de participare achitat? în cont J`Info Training: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK.

 

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: