Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Ghid național de turism - touroperator - 2023

Ghid național de turism - touroperator - 2023

Cu obţinere certificat autorizat ANC

Ghid național de turism - touroperator - 2023

Preț:
1.700 lei
Durată:
2 luni

Transformă-ți pasiunea de a călători într-o sursă de venit și pregătește-te pentru job-ul dorit alaturi de traineri cu vastă experienţă în domeniul turismului!

 

Perioada inscrieri: Aprilie 2023 -Mai 2023

Durata: 2 luni

Grup țintă: Cursul se adresează tuturor persoanelor cărora le plac călătoriile în întreaga lume și care își doresc să profeseze în domeniul turismului, persoanelor care vor să avanseze în carieră prin urmarea cursurilor de specializare, agențiilor de turism care doresc să-și califice și specializeze personalul, prin oferirea unor servicii turistice de calitate clienților săi.

Pentru a putea fi ghid national, este nevoie sa aveti mai intai certificat de calificare de ghid, ulterior urmand si cursul de ghid national (cerinta obligatorie conform Autoritatea Naţională în Turism).

Dacă doreşti să iţi faci o carieră in acest domeniu, alege Pachetul 2000, cu doar 2.850 lei urmezi 2 cursuri şi obţii 2 certificari, agent de turism si ghid national. Mai multe detalii aici.

* Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursurilor este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

Din tematica cursului:

  • Legislație în turism;
  • Tehnica activității de ghid național;
  • Elemente de marketing;
  • Comunicare şi comportament profesional;
  • Geografia turistică;
  • Activitatea în hotel, restaurant şi bar;
  • Mediul înconjurător şi potentialul turistic;
  • Comunicarea intr-o limba straina.

 

Competente dobandite:

  • Comunicare in limba oficială
  • Comunicare in limbă straină
  • Competențe informatice
  • Compenţa de a invăța
  • Competențe sociale și civice
  • Competențe antreprenoriale
  • Competențe de exprimare culturală
  • Asigurarea securității și sănătății turistilor
  • Asigurarea respectării normelor de protecție a mediului
  • Întocmirea programelor opționale
  • Menținerea unui climat favorabil turiştilor
  • Asigurarea formalităților la trecerea frontierei
  • Promovarea patrimoniului cultural, național si universal
  • Promovarea potențialului turistic național și internațional
  • Elaborarea raportului acțiunii turistice

 

Locație:

  • Sediul J`Info Travel (J'Info Training)

Adresa: Str. Grigore Gafencu nr. 78-86, Vila E3, Sector 1, București

 

  • Sediul tour operatorului J`Info Tours:

 

Adresa: Str. Jules Michelet, nr. 1, Sector 1, București

 

Investitie:

  • 1.700 lei pentru participarea la cursul de calificare, ce include atât partea teoretică, cât și practică;
  •   500 lei pentru examinarea finală şi eliberarea certificatului (se poate achita la examenul final);
  •   500 lei pentru taxa de examinare competenţe lingvstice în limbi străine şi eliberarea unei diplome la finalul cursului, în care sunt specificate competenţele dobandite (opţional);
  • 500 lei taxa suplimentara pentru REPROGRAMARE examen final ( in situatia in care cursantul nu participa in prima sesiune) - se adauga la suma initiala de 500 lei a taxei de examinare finala.


Beneficii:

  • certificat de absolvire împreună cu supliment descriptiv recunoscut de către Ministerul Educației, Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) şi avizat de către ANT (Autoritatea Naţională în Turism) pentru ocupația de Ghid National Touroperator, cod COR 511303.
  • o formare dinamică, practică și interactivă;
  • formatori cu vastă experiență în turism;
  • posibilitatea de a fi angajat în cadrul tour operatorului cu peste 20 de ani performanță pe piață, J`Info Tours.

 

Conditii de înscriere:

  • copie după cartea de identitate (buletin);
  • copie dupa certificatul de naştere in cazul in care numele parintilor nu este mentionat in cartea de identitate;
  • copie dupa certificatul de căsătorie - acolo unde este cazul;
  • copie după ultima diplomă de studii (minim diploma de Bacalaureat);
  • copie după certificatul ce calificare de ghid sau agent de turism-ghid;
  • certificat care să ateste cunoașterea unei limbi de circulație internațională (în cazul în care nu dețineți acest certificat, puteți opta pentru testarea limbii străine la J`Info Training) - in original;
  • adeverință medicală de la medicul de familie din care să reiasă că potențialul cursant este apt din punct de vedere medical pentru profesia de ghid de turism (sănătos clinic și psihic, fără defecte fizice, de vorbire sau de auz) - in original;
  • cazier judiciar- in original;
  • fișa de înscriere completată;
  • taxa de participare achitată în cont J`Info Travel: RO06BTRLRONCRT00S6709102, deschis la Banca Transilvania.

 

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

secretariat1@jinfotraining.ro

office@jinfotraining.ro

Program:

Pentru detalii şi înscriere cursuri:

10:00 - 18:00

Pentru eliberări certificate şi primire documente:

14:00 - 17:00

Expert Coordonator: Carmen Pavel

Carmen Pavel

Fondator și director general al agenției de turism J’Info Tours, Carmen Pavel are o experiență vasta în turism, un domeniu în care a început ca ghid colaborator extern pe relațiile Israel- Marea Britanie - SUA, în urmă cu 35 de ani. In anul 2009, Carmen Pavel a inființat Asociația de Promovare a Obiectivelor Turistice (APOT) si firma J’INFO TRAINING specializată pe consultantă și organizare cursuri. Trainer în cadrul J’Info Training, Carmen Pavel coordoneaza și livrează modulele de Agent de Turism, Ghid National Turism si Manager in Turism.

De-a lungul carierei sale, Carmen a antrenat peste 24 de generații de specialiști în turism și a primit nenumarate premii în industrie, cum ar fi Business Woman Award 2004, Personalitate Feminina 2010 (Enciclopedia Personalitatilor Feminine din Romania), Confidential Award 2013, etc.

Carmen Pavel este speaker la evenimente importante din domeniu. Printre numeroasele participari se numara si prezenta la E-Turism@Travel Distribution Atena 2010 si la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry 2013.

 

Aurel Pavel 

Director General al J`Info Tours, membru Rotary Club Internațional și Managing Partner al HRG România, Aurel Pavel are o vastă experiență antreprenorială.

De-a lungul carierei sale, a primit distincții precum Cel mai Dinamic Manager în Turism (Business Travel Revue, Londra) sau Cel mai Creativ Manager (BBW Travel & Hospitality Awards).

Aurel este formator autorizat și susține în cadrul J`Info Training cursuri având ca teme principale management, tehnici specifice al specialiștilor în turism, management în perioada de recesiune și vânzări.

Participanții îl apreciază mai ales pentru cursurile bogate în informații utile și pentru exemplele relevante din experiența personală.

 

Dragoș Pavel

Executive Manager, J’INFO Tours, Dragos Pavel are o experiență de peste 15 ani în turism. De-a lungul carierei sale, Dragoș a obținut importante certificări în domeniu, atât în țară cât și în străinătate - certificatul de Agent de Turism, Ghid recunoscut de Ministerul Turismului și Institutul Național de Formare și Management pentru Turism, atestatul IATA - UFTAA obținut la Geneva, curs Management General în Turism și Transport Aerian – Institutul Roman de Management.

Coordonator al departamentului de ticketing din cadrul companiei J’Info Tours, Dragoș este formator autorizat din anul 2010 și susține  în cadrul J’Info Training sesiunile de trainining pe teme de ticketing, specializările agentului de turism și management în activitatea de turism.

Este recunoscut pentru ponturile date cursanților din experiența personală şi apreciat pentru cursurile interactive pe care le desfasoară.


 

 

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: