Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Manager în activitatea de turism - OFERTĂ SPECIALĂ PÂNĂ ÎN 14 IULIE 2017

Manager în activitatea de turism - OFERTĂ SPECIALĂ PÂNĂ ÎN 14 IULIE 2017

Reducere 30% - Cu obţinere certificat autorizat ANC

Iulie 2017

Preț:
Preţ integral: 1500 lei; Preţ REDUS: 1050 lei
Durată:
720 ore

Manager în Activitatea de Turism

Recomandăm acest curs persoanelor care au deja experiență în activitatea turistică și care doresc să evolueze profesional într-unul din cele mai competitive domenii.

Ofertă specială valabilă  în până în 14 iulie 2017 - Obţinere certificat autorizat ANC

Reducere 30% (1050 lei) cu posibilitatea plăţii în 2 rate.

Expert Coordonator: Carmen Pavel


Carmen Pavel

Fondator și director general al agenției de turism J’Info Tours, Carmen Pavel are o experiență vasta în turism, un domeniu în care a început ca ghid colaborator extern pe relațiile Israel- Marea Britanie - SUA, în urmă cu 35 de ani. In anul 2009, Carmen Pavel a inființat Asociația de Promovare a Obiectivelor Turistice (APOT) si firma J’INFO TRAINING specializată pe consultantă și organizare cursuri. Trainer în cadrul J’Info Training, Carmen Pavel coordoneaza și livrează modulele de Agent de Turism, Ghid National Turism si Manager in Turism.

De-a lungul carierei sale, Carmen a antrenat peste 24 de generații de specialiști în turism și a primit nenumarate premii în industrie, cum ar fi Business Woman Award 2004, Personalitate Feminina 2010 (Enciclopedia Personalitatilor Feminine din Romania), Confidential Award 2013, etc.

Carmen Pavel este speaker la evenimente importante din domeniu. Printre numeroasele participari se numara si prezenta la E-Turism@Travel Distribution Atena 2010 si la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry 2013.

 

Aurel Pavel

Director General al J`Info Tours, membru Rotary Club Internațional și Managing Partner al HRG România, Aurel Pavel are o vastă experiență antreprenorială.

De-a lungul carierei sale, a primit distincții precum Cel mai Dinamic Manager în Turism (Business Travel Revue, Londra) sau Cel mai Creativ Manager (BBW Travel & Hospitality Awards).

Aurel este formator autorizat și susține în cadrul J`Info Training cursuri având ca teme principale management, tehnici specifice al specialiștilor în turism, management în perioada de recesiune și vânzări.

Participanții îl apreciază mai ales pentru cursurile bogate în informații utile și pentru exemplele relevante din experiența personală.

 

Dragoș Pavel

Executive Manager, J’INFO Tours, Dragoș Pavel are o experiență de peste 15 ani în turism. De-a lungul carierei sale, Dragoș a obținut importante certificări în domeniu, atât în țară cât și în străinătate - certificatul de Agent de Turism, Ghid recunoscut de Ministerul Turismului și Institutul Național de Formare și Management pentru Turism, atestatul IATA - UFTAA obținut la Geneva, curs Management General în Turism și Transport Aerian – Institutul Roman de Management.

Coordonator al departamentului de ticketing din cadrul companiei J’Info Tours, Dragoș este formator autorizat din anul 2010 și susține  în cadrul J’Info Training sesiunile de trainining pe teme de ticketing, specializările agentului de turism și management în activitatea de turism.

Este recunoscut pentru ponturile date cursanților din experiența personală şi apreciat pentru cursurile interactive pe care le desfasoară.


 

Gabriela Samoila

Cu o experienţă de peste 10 ani în consultanţă de management în marketing şi distribuţie pentru servicii B2C, retail în sănătate, îngrijire personală şi frumuseţe, Gabriela Samoila se numară printre actorii principali ai acestei nişe, din Romania.

De-a lungul timpului, Gabriela a ocupat funcţii de conducere în cadrul unor companii din mediul economic romanesc, precum: Eureko Insurance, Gothaer Insurance sau Zepter. În prezent, ocupa funcţia de project manager in cadrul Yves Rocher Romania, una dintre cele mai mari companii producătoare de cosmetice din Franţa. Funcţia sa presupune nu doar studii de piaţă, consultanţă şi coordonare, ci şi campanii de promovare şi PR.

Cu o carieră de succes la activ, în plina ascensiune, Gabriela este o femeie care a reuşit să integreze viziunea sa în fiecare funcţie pe care a avut-o.

Pasionată de calatorii, a urmat şi cursurile autorizate de Agent de turism-ghid, Ghid naţional touroperator şi Manager in activitatea de turism, organizate şi livrate de catre compania noastra.

În cadrul Jinfo Training, ca formator autorizat, Gabriela Samoila livreaza module in următoarele cursuri: Agent de turism-ghid, Ghid national touroperator, Manager in activitatea de turism.


Carmen Stan

Cu o experiență de peste 23 de ani în mediul diplomatic, Carmen Stan este în prezent asistent de protocol în cadrul Ambasadei Marii Britanii la București, biroul atașatului pe probleme de apărare.

Înainte de a ocupa această poziție Carmen Stan a fost asistentă personală a prim-secretarului britanic pe probleme de apărare.

Carmen Stan este totodată translator și interpret în cadrul Ambasadei Marii Britanii la  București. Absolventă a Facultății de Limbi Germanice, Carmen vorbește fluent limbile engleză și rusă și la nivel conversațional limba franceză și bulgară.

Traducător autorizat, Carmen este specializată pe domenii precum legal și comercial, apărare și securitate, medical, educație și istorie. De asemenea, Carmen a participat de-a lungul carierei sale la diferite cursuri de protocol, comunicare și influențare și limbi străine.

 

La acest curs înveți despre: elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare, managementul unităților turistice, managementul resurselor umane, marketing, asigurarea calității, inovație, creativitate, organizarea și planificarea activităților, delegare.    

Obiectivele cursului:

 

La final cursanții vor fi capabili să:
 

  • planifice activitățile unității
  • conducă procesele pentru ameliorarea continuă a calității în unitate
  • conducă compartimentele operaționale și funcționale ale unității 
  • fundamenteze și să implementeze programele de marketing 
  • coordoneze activitățile realizate prin furnizori și parteneri 
  • gestioneze patrimoniul și resursele financiare 
  • adapteze strategiile organizației la cerințele pieței prin promovarea inovației și a schimbării în organizație
  • elaborarea strategiilor de dezvoltare a unității

 

Din tematica cursului:

  • Managementul turismului
  • Marketing turistic
  • Managementul financiar 
  • Norme SSM în turism
  • Relaţii in afaceri
  • Leadership
  • Managementul timpului 
  • Managementul conflictelor
  • Managementul stresului
  • Comunicare în afaceri
 

Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursurilor este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

Durata: 720 ore teorie şi practică (240 h - teorie, 480 h - practică)

Locație:

  • Sediul J`Info Travel, Str. Dionisie Lupu, nr. 58, Sector 1, București
  • Sediul tour operatorului J`Info Tours, Str. Pitar Moş, nr. 1, Sector 1, București

Investiție:

  • 1500 lei pentru participarea la cursul de calificare, ce include atât partea teoretică, cât și practică.
  •   200 lei pentru examinarea finală şi eliberarea certificatului (se poate achita la examenul final);
  •   200 lei pentru verificarea nivelului de cunoștințe de limbi străine și emiterea unei diplome la finalul cursului, în care sunt specificate competențele de limbă străină dobândite (opțional);
  • se poate achita în maxim 3 rate lunare.

Reduceri:

  • 20% pentru grupurile de minimum 3 persoane
  • 20% pentru membrii APOT
  • 20% pentru înscriere timpurie (30 zile înaintea cursului)
  • 15% pentru foşti cursanţi
  • 10% pentru plata integrală

Reducerile nu se cumulează, acordându-se o singură reducere la alegere. Taxa de examinare nu este inclusă în grila de reduceri.

Beneficii:

  • certificat de absolvire împreună cu supliment descriptiv recunoscut de către Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) şi avizat de către ANT (Autoritatea Naţională în Turism), cod COR 143908.
  • supliment EUROPASS emis în limbile engleză şi franceză în care sunt descrise competențele dobândite
  • o formare dinamică, practică și interactivă
  • formatori cu vastă experiență în turism

Condiții de înscriere:

  • copie după cartea de identitate (buletin);
  • copie dupa certificatul de naştere in cazul in care numele parintilor nu este mentionat in cartea de identitate;
  • copie dupa certificatul de căsătorie - acolo unde este cazul;
  • copie după ultima diplomă de studii (minim diploma de licenta);
  • certificat care să ateste cunoașterea unei limbi de circulație internațională (în cazul în care nu dețineți acest certificat, puteți opta pentru testarea limbii străine la J`Info Training);
  • adeverință medicală de la medicul de familie din care să reiasă că potențialul cursant este apt din punct de vedere medical pentru profesia de ghid de turism (sănătos clinic și psihic, fără defecte fizice, de vorbire sau de auz) - in original;
  • cazier judiciar - in original;
  • fișa de înscriere completată;
  • taxa de participare achitată în cont J`Info Travel: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK sau cash/card la sediul nostru de pe Str. Dionisie Lupu, Nr. 58, Et. 3, Sector 1.

 

Locatie: Sediul este situat ultracentral, usor accesibil, in București. Include 2 sali de cursuri cu o capacitate de 25-30 persoane.

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

E: secretariat@jinfotraining.ro; office@jinfotraining.ro

Program:

Pentru detalii şi înscriere cursuri:

10:00-18:00

Pentru eliberări certificate şi primire documente:

14:00 - 17:00

 

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: