Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
StartUp în Antreprenoriat

StartUp în Antreprenoriat

Află de unde să îți găsești resursele necesare pentru a demara sau revitaliza afacerea ta. Descoperă oportunitățile pe care ți le oferă deja piața și profită de ele!

28-29 Octombrie, 5-6 Decembrie

Preț:
400 RON
Durată:
2 zile, 10-18h

Antreprenoriatul ar putea fi singura armă pentru a supravietui și prospera într-o lume nesigură, în continuă schimbare. Utilizarea acestei “arme” necesită suficientă încredere și cunoștinte despre antreprenoriat pentru a deveni o alternativă cu adevărat viabilă.


Adrian Cuvatov

Adrian Cuvatov este jurist și are o experiență de peste 10 ani în consultanță pe probleme juridice, atât în mediul public cât și în mediul privat și în organizații non-profit. Expert în fiscalitate, achiziții publice și fonduri europene, Adrian Cuvatov este formator autorizat din anul 2010.

Totodată, Adrian oferă consultanță juridică unui portofoliu diversificat de companii din domenii precum turism, construcții, transporturi, drepturile minorităților, proiecte cu fonduri europene, certificări, și se implică activ în consilierea pe probleme de achiziții și în redactarea de proiecte europene, câștigand până în prezent proiecte de grant total în valoare de 50 milioane de euro.


În cadrul unui curs practic îți oferim instrumentele și cunoștințele de care ai nevoie pentru set up-ul cu succes al unui business. Dacă ai o idee, noi îți arătăm cum sa o pui în practică pentru a avea rezultate într-un timp cat mai scurt. Află de unde să îți găsești resursele necesare pentru a demara sau revitaliza afacerea ta. Descoperă oportunitățile pe care ți le oferă deja piața, fii creativ și explorează fiecare pistă de dezvoltare!

 

La acest curs înveți despre: mediul de afaceri din Romania, noțiuni juridice, forme de asociere, previziuni financiare și fiscalitate, business plan, marketing, branding și competitivitate, risc, schimbare, inovație.

Tematică:

  • Analiza mediului de afaceri din România
  • Modalități juridice în baza cărora un antreprenor își poate desfășura activitatea: asociații civile, PFA, SC … SRL, SC … SA, forme speciale de asociere
  • Previziuni financiare și fiscalitate
  • Obiectul de activitate
  • Marketing, branding și competitivitate
  • Planul de afaceri — modalități de realizare
  • Negocierea și încheierea contractelor
  • Strategii de business
  • Managementul schimbării
  • Creativitate și inovație
  • Managementul proiectelor
  • Managementul riscului
  • Managementul obiectivelor și a performanței
  • Comunicarea în cadrul firmei și cu partenerii de afaceri

Beneficii:

  • Formare practică, interactivă, cu rezultate imediate
  • Coordonare din partea unui formator autorizat, cu experiență în domeniul business
  • Exemple practice
  • Suport de curs și diverse fișe de lucru
  • spațiu ultracentral (Piața Romană) și dotat modern pentru cursuri
  • pauze de cafea

 

Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursurilor este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

Include: livrarea cursului de către trainer, suportul de curs, pauze de cafea

Taxa se poate achita în tranșe.

Reduceri:

  • 25% pentru studenți
  • 20% pentru grupuri de minimum 3 persoane și pentru membrii APOT
  • 20% pentru inscriere timpurie (30 zile inaintea inceperii cursului)
  • 15% pentru foștii cursanți J`Info Training

Persoanele interesate sunt rugate să trimită o copie a cărții de identitate, fișa de înscriere completată și dovada plății cursului.

Condiții de înscriere:

Copie după buletin, fișa de înscriere completată și taxa de participare achitată în cont J`Info Training: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK.

Contact:

T: 021 311 09 98

M: 0723 394 515

E: secretariat@jinfotraining.ro

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: