Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Tehnici Eficiente de Telesales

Tehnici Eficiente de Telesales

Iti doresti un job în telesales? Lucrezi deja ca agent de telesales și îti doresti să depăsesti obiectiile pe care le întampini zilnic? Vrei să îti cresti numărul de întalniri stabilite?

Preț:
800 lei (include suportul de curs și pauzele de cafea)
Durată:
4 zile (16:00-20:00)

Vino la workshop-ul nostru. Te va indroduce în tainele abordarii telefonice de succes prin cel mai complex proces de training. Vei depasi bariele prin tehnici speciale și personalizate pentru clienti. Pornind de la sintagma: “Cunoaste-te pe tine însuti” te invit să înveti cum să descoperi inventivitatea din tine, cum să te repozitionezi prin psihologia gândirii pozitive și cum să cresti pe aripile cunoașterii.

Adriana Nica

Adriana Nica este formator autorizat si are o experiență de peste  16 ani în vânzări de servicii și consultanță de vanzări și marketing, administrând importante portofolii de clienți corporate cu cifre de afaceri cuprinse între 1 și 14 mil euro.  Ariile de expertiză ale Adrianei vizează crearea de lead-uri, de vânzare prin telefon și vânzare directă, precum și abilități de negociere ale vânzării și de dimensionare a valorii contractelor din momentul ofertei inițiale  până la achiziția finală.

Cariera Adrianei în telesales este de peste 10 ani, și a început odată cu primul departament de telemarketing înființat în România și implementat de către o companie cu un background de peste 25 ani în telesales.

De-a lungul carierei sale, Adriana a vândut servicii în valoare totală de peste 1 milion de euro și a gestionat un numar de peste 1 000 clienți.  

Experiența Adrianei se leagă de vânzări de servicii și spațiu media pentru companii precum Pagini Aurii, Splendid Media, Sanoma Hearst, Convergent Media, McCann-Erickson sau Class IT Outsourcing.

Licențiantă în Marketing, Adriana este absolventă a Academiei de Studii Economice cu o teză despre elaborarea unui Program de Marketing privind Lansarea la o expoziție internațională a unui grup de mobilier românesc.

Cui se adresează:                                                                

·         Agentilor telesales    

·         Agentilor telemarketing

·         Operatorilor call-center

·         Customer care

·         Antreprenorilor

 

Departamente:

·         Vanzari

·         Relatii cu clientii       

·         Suport tehnic

·         Programari

·         Recuperari debite

Industrii:

·         Call center

·         Telecom

·         IT & C

·         FMCG

·         Banking

·         Farma,

·         Transporturi, etc

Obiectivele cursului:

La sfârșitul sesiunii de formare participanții vor fi capabili să:

  • Utilizeze tehnici de negociere si vanzare prin telefon
  • Stapaneasca modalitati de comunicare
  • Isi organizeze activitatea de telesales
  • Promoveze cu succes produsele si serviciile companiei
  • Isi urmareasca managementul atingerii obiectivelor
  • Construiasca relatiile comerciale
  • Aplice psihologia gandirii orientate spre rezultate pozitive

Tematica cursului:

  • Tehnici de abordare, de negociere si vanzare telefonică
  • Psihologia gandirii positive si formarea unei atitudini proactive
  • Construirea si intretinerea relatiilor cu clientii / prospectii
  • Dezvoltarea abilitatilor profesionale
  • Feedback si evaluare

Reduceri:

  • 25% pentru studenți
  • 20% pentru grupurile de minimum 3 persoane
  • 20% pentru membrii APOT
  • 20% pentru inscriere timpurie ( 30 zile inaintea cursului)
  • 15% fosti cursanti J`Info Training

Reducerile nu se cumulează, acordându-se o singură reducere la alegere.

Beneficii:

  • formare interactivă, intr-o formula inovativa pe piata romaneasca, cu aplicabilitate imediata in practica
  • diplomă de participare și supliment descriptiv al compențelor dobândite în urma cursului, documente ce pot fi utile la angajare
  • Supliment EUROPASS emis în limbile franceză, engleză și română
  • coordonarea unui trainer cu vasta experiență tehnici de vanzare si telesales
  • suport de curs detaliat și fișe de lucru (anexe)
  • locatie ultracentrala (Piața Romană) cu dotari moderne pentru curs

 

Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursurilor este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

Investiția include: suportul de curs, livrarea cursului de către trainer si pauzele de cafea.

Condiții de înscriere:Copie după buletin, copie după ultima diplomă de studii, fișa de înscriere completată și taxa de participare achitată în cont J`Info Training: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK.

 

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: