Excelență în viață și în business.
Seriozitate și profesionalism
Tehnician in Hotelarie - OFERTĂ SPECIALĂ PÂNĂ ÎN 19 MAI 2017

Tehnician in Hotelarie - OFERTĂ SPECIALĂ PÂNĂ ÎN 19 MAI 2017

Reducere 30% - Cu obţinere certificat autorizat ANC

Mai 2017

Preț:
Preţ integral: 1300 lei; Preţ REDUS: 945 lei
Durată:
6 luni

Turismul este unul dintre cele mai importante sectoare ale economiei și cu mare potenţial de dezvoltare în anii următori. Personalul unui hotel reprezintă un element cheie pentru creşterea satisfacţiei clienţilor. De asemenea, activitatea personalului, îmbină armonios servicii cât mai complexe şi satisfăcătoare în scopul asigurarii unui sejur cât mai agreabil pentru turiști.

 

Ofertă specială valabilă în până în 19 mai 2017 - Obţinere certificat autorizat ANC

Reducere 30% (945 lei) cu posibilitatea plăţii în 2 rate.

Expert Cooronator: Carmen Pavel

Carmen Pavel

Fondator și director general al agenției de turism J’Info Tours, Carmen Pavel are o experiență vasta în turism, un domeniu în care a început ca ghid colaborator extern pe relațiile Israel- Marea Britanie - SUA, în urmă cu 35 de ani. In anul 2009, Carmen Pavel a inființat Asociația de Promovare a Obiectivelor Turistice (APOT) si firma J’INFO TRAINING specializată pe consultantă și organizare cursuri. Trainer în cadrul J’Info Training, Carmen Pavel coordoneaza și livrează modulele de Agent de Turism, Ghid National Turism si Manager in Turism.

De-a lungul carierei sale, Carmen a antrenat peste 24 de generații de specialiști în turism și a primit nenumarate premii în industrie, cum ar fi Business Woman Award 2004, Personalitate Feminina 2010 (Enciclopedia Personalitatilor Feminine din Romania), Confidential Award 2013, etc.

Carmen Pavel este speaker la evenimente importante din domeniu. Printre numeroasele participari se numara si prezenta la E-Turism@Travel Distribution Atena 2010 si la Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry 2013.

 


Aurel Pavel

Director General al J`Info Tours, membru Rotary Club Internațional și Managing Partner al HRG România, Aurel Pavel are o vastă experiență antreprenorială.

De-a lungul carierei sale, a primit distincții precum Cel mai Dinamic Manager în Turism (Business Travel Revue, Londra) sau Cel mai Creativ Manager (BBW Travel & Hospitality Awards).

Aurel este formator autorizat și susține în cadrul J`Info Training cursuri având ca teme principale management, tehnici specifice al specialiștilor în turism, management în perioada de recesiune și vânzări.

Participanții îl apreciază mai ales pentru cursurile bogate în informații utile și pentru exemplele relevante din experiența personală.

 

Dragoş Pavel

Executive Manager, J’INFO Tours, Dragoș Pavel are o experiență de peste 15 ani în turism. De-a lungul carierei sale, Dragoș a obținut importante certificări în domeniu, atât în țară cât și în străinătate - certificatul de Agent de Turism, Ghid recunoscut de Ministerul Turismului și Institutul Național de Formare și Management pentru Turism, atestatul IATA - UFTAA obținut la Geneva, curs Management General în Turism și Transport Aerian – Institutul Roman de Management.

Coordonator al departamentului de ticketing din cadrul companiei J’Info Tours, Dragoș este formator autorizat din anul 2010 și susține  în cadrul J’Info Training sesiunile de trainining pe teme de ticketing, specializările agentului de turism și management în activitatea de turism.

Este recunoscut pentru ponturile date cursanților din experiența personală şi apreciat pentru cursurile interactive pe care le desfasoară.


 

Gabriela Samoila

Cu o experienţă de peste 10 ani în consultanţă de management în marketing şi distribuţie pentru servicii B2C, retail în sănătate, îngrijire personală şi frumuseţe, Gabriela Samoila se numară printre actorii principali ai acestei nişe, din Romania.

De-a lungul timpului, Gabriela a ocupat funcţii de conducere în cadrul unor companii din mediul economic romanesc, precum: Eureko Insurance, Gothaer Insurance sau Zepter. În prezent, ocupa funcţia de project manager in cadrul Yves Rocher Romania, una dintre cele mai mari companii producătoare de cosmetice din Franţa. Funcţia sa presupune nu doar studii de piaţă, consultanţă şi coordonare, ci şi campanii de promovare şi PR.

Cu o carieră de succes la activ, în plina ascensiune, Gabriela este o femeie care a reuşit să integreze viziunea sa în fiecare funcţie pe care a avut-o.

Pasionată de calatorii, a urmat şi cursurile autorizate de Agent de turism-ghid, Ghid naţional touroperator şi Manager in activitatea de turism, organizate şi livrate de catre compania noastra.

În cadrul Jinfo Training, ca formator autorizat, Gabriela Samoila livreaza module in următoarele cursuri: Agent de turism-ghid, Ghid national touroperator, Manager in activitatea de turism.

 

Adrian Cuvatov

Adrian Cuvatov este jurist și are o experiență de peste 10 ani în consultanță pe probleme juridice, atât în mediul public cât și în mediul privat și în organizații non-profit. Expert în fiscalitate, achiziții publice și fonduri europene, Adrian Cuvatov este formator autorizat din anul 2010.

Totodată, Adrian oferă consultanță juridică unui portofoliu diversificat de companii din domenii precum turism, construcții, transporturi, drepturile minorităților, proiecte cu fonduri europene, certificări, și se implică activ în consilierea pe probleme de achiziții și în redactarea de proiecte europene, câștigand până în prezent proiecte de grant total în valoare de 50 milioane de euro.

La acest curs inveti despre: preluarea și inregistrarea rezervărilor de la clienţi,primirea și cazarea acestora, intocmirea actelor, soluţionarea eficientă a solicitarilor și a reclamaţiilor turistilor, organizarea și folosirea eficientă a spaţiilor din hotel.

Scopul cursului: Formarea unor profesionişti desăvârşiţi în domeniul turismului.

Grup tinta: Cursul se adresează tuturor persoanelor care își doresc să profeseze în domeniul turismului.

Obiectivele cursului:

  • Comunicare eficienta la locul de muncă;
  •  Munca în echipă;
  • Aplicarea NPM și NPSI;
  • Organizarea locului de munca;
  • Promovarea imaginii hotelului;
  • Asigurarea efectuării plătilor;
  • Efectuarea de operaţii specifice pentru sosirea și plecarea clienţilor;
  • Oferirea de servicii hoteliere către client;
  • Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.

 

Din tematica cursului:

  • Comunicare Interpersonală și Lucrul in Echipa;
  • Infomatica;
  • Marketing;
  • Protecţia Muncii (Norme NPM și NPSI);
  • Contabilitate;
  • Operaţiile Specifice ale Recepţionierului de hotel.

 

Beneficii:

  • Certificat de calificare împreună cu supliment descriptiv recunoscut de către Ministerul EducațieiMinisterul Muncii, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, ANC (fost CNFPA) şi avizat de către ANT (Autoritatea Naţională în Turism) pentru ocupația de Tehnician in hotelarie, COD Nomenclator 4222.3.1;
  • Supliment EUROPASS emis în limbile engleză şi franceză în care sunt descrise competențele dobândite;
  • O formare dinamică, practică și interactivă;
  • Formatori cu vastă experiență în turism.

 

Conditii de inscriere:

  • copie după cartea de identitate (buletin);
  • copie dupa certificatul de naştere in cazul in care numele parintilor nu este mentionat in cartea de identitate;
  • copie dupa certificatul de căsătorie - acolo unde este cazul;
  • copie după ultima diplomă de studii (minim diploma de Bacalaureat);
  • certificat care să ateste cunoașterea unei limbi de circulație internațională (în cazul în care nu dețineți acest certificat, puteți opta pentru testarea limbii străine la J`Info Training);
  • adeverință medicală de la medicul de familie din care să reiasă că potențialul cursant este apt din punct de vedere medical pentru profesia de ghid de turism (sănătos clinic și psihic, fără defecte fizice, de vorbire sau de auz) - in original;
  • fișa de înscriere completată;
  • taxa de participare achitată în cont J`Info Travel: RO97 INGB 0001 0081 9830 8910, deschis la ING BANK sau cash/card la sediul nostru de pe Str. Dionisie Lupu, Nr. 58, Et. 3, Sector 1.

 

Cursurile se desfășoară în sistem open, iar perioada anunțată pentru desfășurarea cursului este orientativă, data exactă urmând să fie anunțată cu aproximativ 7 zile înainte.

Planningul sesiunilor de teorie, respectiv practică, va fi stabilit împreună cu participanții la curs, în funcție de disponibilitatea lor și a formatorilor.

 

Investiţie:

  • 1300 lei pentru participarea la cursul de calificare, ce include atât partea teoretică, cât și practică;
  •   200 lei pentru examinarea finală şi eliberarea certificatului (se poate achita la examenul final);
  •   200 lei pentru verificarea nivelului de cunoștințe de limbi străine și emiterea unei diplome la finalul cursului, în care sunt specificate competențele de limbă străină dobândite (opțional);
  • se poate achita în maxim 2 rate lunare.

 

Reduceri:

  • 25% pentru studenți
  • 20% pentru grupurile de minimum 3 persoane
  • 20% pentru membrii APOT
  • 20% pentru inscriere timpurie (30 zile inaintea cursului)
  • 15% pentru foşti cursanţi
  • 10% pentru plata integrală

Reducerile nu se cumulează, acordându-se o singură reducere la alegere. Taxa de examinare nu este inclusă în grila de reduceri.

Locatie: Sediul este situat ultracentral, usor accesibil, in București. Include 2 sali de cursuri cu o capacitate de 25-30 persoane, fiecare.

Contact:

M: 0746 222 995

M: 0723 394 515

E: secretariat@jinfotraining.ro; office@jinfotraining.ro

Alte cursuri ce v-ar putea interesa: